Underbara söndag!

Jag skojar inte. Det här var den bästa söndagen på evigheter.
Var bjuden på middag hos Patrik och Johan på en två år försenad födelsedagsmiddag ;P
Mötte Malin utanför deras port vid fem-tiden. Där stog även Jonny, Magdalena och Philip, så jag fick hejat på dom också.
När vi kom upp var Niclas och Magnus redan där och Patrik stog och stekte egna köttbullar.
Massa fjanterier senare så var det dags för maten. Och det var så gudomlig gott! Jag skulle kunna äta det nästan varje dag. Potatis, hemmalagade köttbullar, gräddsås och lingonsylt. <3

Alla åt tills vi blev proppfulla och sen "sov" vi middag några stycken i Patriks säng. ^^ Massa mysigt. =)
Kollade på ett avsnitt av SouthPark som handlade om Guitar Hero. Hehe.
Det spelas en hel del i den längenheten. Idag provade bl.a. Malin för första gången.
En bra stunds mys senare var det dags för efterätten. Äggost.
Tyvärr hade den inte fått stå i kylen tillräckligt länge så den var inte riktigt som den skulle, men det var gott ändå.
Inte i närheten av min mormors (<3), men gott ändå. ^^
GuitarHero sattes igång och jag somnade nästan till på sängen igen
Plötsligt var klockan halv tio..
En halvtimme senare drog vi som inte bodde där hemåt. Jag fick skjuts av Magnus. Lyx!

Det är svårt att förklara hur gott det var att bara softa hos dom idag. Men mysigt och roligt var det.
Jag har faktiskt varit hemma hos dom varje dag den här helgen... Tokigt. =P

Malin brings out the fjortis i mig!
Men du ÄR så gosig, gumman! ^^

Sendin' love to y'all.
<3

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0