Vilken Dag!

Jag hann med en massa massa igår.
  • Jobba
  • Promenera,
  • Åka till Trollhättan med Pillis
  • Äta och shoppa på Överby
  • Handla mat på willys
  • Få hem maten och laga carbonara
  • Ha kameraskoj med Pillis
  • Fixa mig iordning
  • Gå ner till GG
  • Gå till Trädgårn
  • Dansa dansa och träffa folk
  • Inte gå från krogen förrän två
  • Gå hem till Pillis med han själv och Tommy - en gammal bekant från M-dal, för att låna sockar
  • Stanna tills halv fyra och sen promenera hem med världens skoskav (Jag upptäckte sår på båda hälarna m.m. när jag kom hem och det gör fortfarande jätteont!)
Det var en jättebra dag och jag hade massa skoj. En komplimang från ett oväntat håll hanns det med också. Då blev jag jätteglad! Made my night ;D
Den här veckan har varit så olik andra. Innan har jag knappt träffat Pillis på flera månader och nu har vi umgåtts varje dag, hela dagarna, när jag slutat jobbet. Det har varit roligt, absolut, och jag tycker att jag känner honom bra mycket bättre nu. Men det hela känns lite surrealistiskt, i brist på ett bättre ord. Jag har knappt träffat Åsa alls, mitt lilla hjärta och partner in crime, känns det som i alla fall. Vi har inte umgåtts så mycket som vi brukar umgås sen hon kom hem från London.
Men men, det är så det kan bli. Jag tror inte det är så långt ifrån att allt kommer bli som vanligt igen. =)

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0