Vilken valborg!

Dagen började så klart med att jag gick till jobbet.
På vägen hem blev jag heltrött. Åskväder gör sånt..
I alla fall så kom jag hem och slängde av mig lite kläder och satte mig här ett slag.
Sen blev jag så klart rastlös.. Jag var ju ledig! =P
Så jag ringde Åsa och det visade sig att hon satt kvar på skolan och gärna ville komma hem till mig och äta mat. =)
Det blev något så gott som stuvade makaroner och stekt falukorv. Mmmm...
Sen fick hon springa ner på stan och fika med någon annan en stund.
Under tiden smälte jag maten och tog det lite lugnt innan jag drog med mig Koma till willys för att bli av med panten och inkassera ett par korvören. Eller alkoholören blev detiof när jag, Åsa och Koma satte oss på Harrys och hade planeringsmöte. ;D
Efter en dryg timme kanske (?) gick jag och Åsa hem till henne och drack grogg och fixade oss fina.
Sen ringde vi Vinkel och sa att vi skulle ha fest hos honom och Johan. =D
"okej då" fick jag till svar. haha.
Så vi tog vårt pick och pack och gick dit, framme vid elva nån gång kanske. ^^ Och kvar blev vi. Till halv fem. Det var bara vi fyra, men det var supermysigt och med många skratt.
Väl hemma kl 05.05 imorse stupade jag i säng och här sitter jag nu.
Men nu blir det stress.. Mamma kommer snart hit! <3

Puss!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0