Bruuuumm!

Oj oj, nu var det en stund sen jag skrev.
Jag har gjort två prov i skolan den här veckan..!
Igår var jag hela eftermidddagen på bryggeriet och kvällen/natten spenderades med hårfärgning. Kvart i tre ungefär, somnade jag.
Upp och hoppa halv 6 idag. Nej, upp och snooza tio minuter sova en stund till. Vakna om möjligt ännu tröttare.. Zombiewalk runt i lägenheten en stund för att vakna.. En stund i badrummet med diverse aktiviteter =P. Frukost, koka makaroner till lunch och äta här.

Bästaste sonen kör mig till skolan! För en liten peng, men ändå. Gott att slippa bussjävlen för en gångs skull. Jag skulle bara somna på den och vakna upp alldeles för sent och behöva gå en flera meter extra lång bit till skolan. Det är dåligt. Åka bil = bra. Jag ska bli miljonär och köra bil överallt när jag tagit mig körkort och skaffat mig en topgear-hyllad sportsak att glassa och speeda runt i!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0