Dagen efter

Dagen efter är jag jättetrött.
Vaknade alldeles för tidigt imorse.. typ åtta.
Somnade vid fyra inatt.

Men, jag har ringt en sköterska som rådde mig att ringa dagson imorgon och få en tid för att kolla upp min evighetslånga förkylning.
Jag måste gå till skolan imorgon, tyvärr. Annars får jag inte några pengar.. Yey..
Jag fick högsta betyg på både datakunskaps- och engelskaprovet!! Vilka jag inte hade pluggat ett dugg till...

Jag vill åka ut till torp och spendera födelsedagspengar på VIP-billiga kläder på Kappahl. Och köpa en lampa till mitt hörn. Dags att byta ut ljusstaken nu lagom innan advent..
Men jag orkar inte åka bussen dit ut, så.. Chaufför eftersökes..? Någon?
Måste vara idag, imorgon är det inte lika billigt.
I'll pay the gasolina.

Reflektioner
zith

Grattis till betygen! :D

2008-11-15 @ 10:39:23

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0