Familj

Jag älskar min familj. Dom är riktigt, riktigt gosiga.
Igår blev det massor med kakor, tårta och äggost efter mormors goda kyckling. Så satt vi runt mitt soffbord allihopa och pratade om allt och ingenting. Supermysigt.
Fick lite presenter och pengar. Två jättefina rosor och 365 sudoku. ^^

När alla hade åkt hörde jag runt och så kom Spike, Pillis och Mika hit. Tjöt och skratt till delirious och Robert Gustafsson. Sen ner till cheers och prata gamla agassisminnen med Spike o Mika. Nykter och svintrött promenad hem där jag stupade i säng och blev återigen väckt av telefonen.
Pratade mycket längre än jag ville och tillslut fick jag sova igen.
Gick upp vid två utan ens i närheten så mycket sömn jag hade velat ha.. Och idag har jag spenderat dagen med att titta på film. Snart blir det en till..

Jo, förkyld fortfarande.. Ont i halsen, hostar och tät som en limklump i näsan..

På onsdag fyller jag år!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0