Fy fan

Idag har jag för första gången upplevt hur öronen påverkar min balans. Fick superlock för båda öronen förut och jag fick hålla i mig för att kunna stå upp. Riktigt läskigt var det.
Dessutom har jag idag världens huvudvärk så det det inte ut att bli många knop gjorda ikväll heller. Fast det hade varit så kul att hitta på något. Det känns som om folk har glömt mig det senaste.
Även de jag umgås mest med har nästan slutat höra av sig.. Klart alla har sitt att tänka på, men.. ändå lite..
Ne, jag vet inte. Det är inte som det var förr iaf.
Gudars, mitt huvud.. =/
Jag vill amputera.
Ta bort.
Döda.

Var på torp innan. Shoppade lite tröjor och toppar. Och en lampa till mitt hörn, den är så fin så. Ingen mer adventsljusstake där, nu lagom till när julen närmar sig.
På tal om julen har jag köpt första julkänslan. Ischoklad.
Gud så gott..
Och så kanske en film.. eller tre..
Jag kan inte hjälpa det, dom låg där och ropade på mig. Och två hade jag redan bestämt att jag skulle ha sen långt tillbaka. Så det så.

Nej, nu ska jag dö i soffan.
Mitt huvud känns som en helutspänd ballong som någon trycker mot ett betonggolv. Snart smäller det.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0