Natt

Mitt i natten.
Dödstrött pga sömnbrist..

Torsdag var fruktulöst bra. Hardcore Superstar är bland det bästa jag vet..

Fredag var.. bra.. och konstigt.. och öhh. ja..
Åkte ut till Kicki och Johan på fest i deras übermysiga lilla stuga. Hade den inte legat så avigt så hade jag velat bo där själv! Det var jag, Jossan, Albano, Kilo, Håkan och Flipper som kom dit. Så 8 pers. Så klart lite stelt i början, med nytt okänt folk, men det gick över i takt med att alkoholen fylldes på. Som det brukar. Roliga, knasiga Åmålspojkar. Måste åka med och hälsa på dom där nån gång. Dom är fan värre än vi brukade vara ibland..
Jossan körde och vi fick med oss Albano och Flipper in till stan igen. Där följde vi eftermycket om och men med dom på krogen i en hel timme. Sen var klockan två och Albano hade för längesedan försvunnit. vi träffade Flippers bror m fl från Åmål och stod och skakade i kylan med dom en stund innan Flipper puttade oss därifrån och vi åkte hem till mig och värmen. Mycket tjöt och skratt i sängen blev det och väldigt lite sömn (varav dödströttheten nu) innan vi tillslut fick ett par timmars sömn.
Imorse vaknade lilla Flipper med den värsta ångesten jag bevittnat i riktiga livet. Pank, inga pengar på telefonen och utan att känna någon. Vi var ju bara två tjejer som varit med hos Kicki och Johan kvällen innan. Han kom inte ens ihåg att vi var på krogen. Pizza blev det i alla fall efter ett tag och sen fick han tag på någon ute i stugan som hade hittat hans pengar där. Jag och Jossan kunde nästan se hur lyckan spred sig ut i vart enda finger och tå i hela honom när han insåg att han kunde ta en taxi tillbaka dit ut. Iväg flög han och resten av min dag spenderades i soffan och här.
Fick påhälsning av Nour en sväng också, det var trevligt som alltid.
Åsa hörde av sig lite grann, men det försvann kanske på vägen..?
För en timme sen ringde Flipper och ville ha efterfest. Fast jag fattade det som att han var i Åmål.. o.0 Konstig kis. Men jävligt rolig när han inte är förtvivlad.
Nä, söndag imorgon.. Egentligen nu, men jag har ju inte sovit än..

Har haft ont i halsen idag igen också... Gud så det bådar gott för framtiden! *not*
Fuuck!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0