VARFÖR!?

Varför kan jag inte bli frisk ordentligt??
Varför måste jag dra på mig varenda förkylning som finns?
Varför måste jag ligga hemma med en igentäppt näshåla?
Varför måste mina studier bli lidande IGEN nu när jag precis hunnit ikapp med i princip allt som blev lidande förra gången?
Jag är så trött och jag blir bara tröttare och tröttare.
Snart orkar jag inte längre.
Snart ger jag upp..

Mamma, mormor och flera älskade i familjen ska komma imorgon och gratta mig.
Är jag så här dålig då så kommer det ju inte gå.
Mamma får inte bli mer sjuk och inte vissa andra heller som inte är så starka i våran lilla familj..
Jag ser inte alls fram emot att fylla år längre.
Jag vill inte vara med.
Dumma överfulla ögon..
Skitliv.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0