Weekend

Fredag
Ingen skola, inget ärende på stan. Softade hemma tills det blev dags att göra något åt kvällen. Det slutade med att jag och Esa åkte upp till Robin och Lotta på Skogslyckan och förfestade med dom + Virro och Lottas bror. Jag har aldrig-kortlek, en vinflaska och några groggar senare var det fantomen på operan-sång för Lena. =P Uppskattat iaf, sånt är roligt. ^^
Ner till Cheers och andra söta männisor. Vinglig mathandling och promenad hem.

Lördag
Vaknar med synen av ett spår med kläder fram till sängen. Usch.. Bakfylla och jävelskaper försvann med några timmars extra sömn. Hela dagen spenderades i soffan med diverse filmer och dåliga tv-program. Runt halv elva hör en vän av sig och behöver bärhjälp i sin flytt eftersom någon annan hade "bättre saker för sig". Det är väl klart man ställer upp. Ner och bära och packa och hitta roliga saker i förråd. ^^ Fick superkrafter och flyttade släpet ur en osynlig grop och körde hem allting till hans pappa. Sen åkte vi runt på stan i ett par timmar. Skrattade åt folk och skrålade Bohemian Rhapsody till klockan blev halv fem och jag insåg att jag skulle upp om några timmar. =P

Söndag
Upp, frukost, dusch, de vanliga morgonbestyren. Hann precis med bussen till stan och mötte Åsa för en promenad till centralen. Vi träffade en Sara (?) och hade en trevlig tågtur till Göteborg. Där träffade vi mina farföräldrar som bjöd på jättegod lunch-clubsandwich. Sen skulle dom iväg och vi traskade runt i nordstan, utan att hitta en sak, innan vi faktiskt lyckades ta oss till Bergakungen nästan två timmar innan filmen började. Träffade fishermans friend-flickor som fick folk att skrika högt i isolerade påsar. Både jag och Åsa var för fega för att prova!
Biosalingen var gigantisk. 18 meter bred bioduk och en jävligt jävla bra film!
Twilight. Se den!
Hittar du mer påtaglig sexuell spänning på bioduken så hoppar den av duken och sätter sig i ditt knä.
Edward Cullen är min.
Mine, I tell you! Damn... Om jag får tillfälle ser jag den mer än gärna på bio igen.
Go see it.

Dagens minnesvärda citat:
I don't have a(f)ford it.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0