Bortglömd?

Jag kom på en sak förut.
En sak jag brukar komma på med jämna mellanrum, typ.. en eller två gånger om året.. Kanske.. Jag vet inte.
Det är i princip aldrig någon som hör av sig till mig...
Jag är nästan alltid den som ringer, smsar eller påbörjar en msn-konversation.
Är det ingen som vill prata med mig?
Glöms jag bort tills jag ringer nästa gång?
Eller vad..?
Jag förstår inte riktigt vad det är.
Jag försöker ibland att inte höra av mig till nån och vänta på att folk ska vilja träffa mig eller fråga hur det är, men det kan gå flera dagar utan ett enda ljud. Tillslut ger jag upp..
Det känns faktiskt jobbigt.
Ja, jag vet jag är bra på att överanalysera saker. Men när mina vänner inte ens kan gå en timme i tystnad p.g.a att mobilen låter så börjar man (läs: jag) undra.

Som nu, idag.
Det är två dagar sen jag fick ett sms, ett telefonsamtal eller att någon skrev på msn utan att jag skrev först.
Jag låter som en grinig tonåring, men det är inte ovanligt att detta händer.. och det är inte så att jag förväntar mig ett sms i timmen, men någonting på två dagar..?

Det känns jävligt patetiskt.
Jävligt.

Reflektioner
Annika

Vet inte om det känns bättre men tänkte bara säga att du inte är ensam om att ha det så.

2008-10-07 @ 17:48:56

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0