Dåligt/Roligt

Att strejka mot att man har ont i halsen funkar inte..
Och det går inte att bota med sprit heller.

Jäkla skit!

Halsen har varit likadan i flera dagar nu, utan förbättring eler försämring..
Funderar på att gå till dagson på måndag om det inte blivit bra.

Igår var jag och Pillis på Cheers.
Pillis fyllde år och fick en superfin t-shirt av mig.
Vi åkte till systemet och satte oss framför youtube hos honom och skrattade och drack.
Jag visade videor som bokstavligen fick honom att dregla. Haha!
På cheers kände jag typ en människa. Som gick efter en kvart eller nåt.
Sen var det bara fyllt med 18-åringar, typ.
Jag kände mig som 38..
Men det var lite roligt att träffa Pillis arbetskamrater.. Speciella människor ^^

Idag vill jag gå på bio. Eller kanske ha filmmys.
Vet inte ritkigt.

Helst vill jag inte ha ont i halsen.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0