Dröm

Jag drömde om att jag var på en Hardcore Superstar-spelning i natt.
Jocke och Silver (som inte ens är med i bandet längre) kom och satte sig vid vårat bord (Jag, Åsa och Johan) och Åsa och Johan pratade med dom som om dom var gamla vänner.
Och Jocke flörtade med mig. ;P
Sen skulle dom gå och tatuera sig, Jocke och Silver..
Och jag undrade varför inte Magdalena och Robin var där.
Jag blev lämnad ensam kvar vid bordet och sen såg jag dom inte mer..

Lustigt.. eller inte.

--

Idag är jag så snuvig man kan vara utan att ha feber och frossa, typ.
Njae, kanske inte, men inte långt ifrån.
Jag kan iaf inte prata utan att näsan ska täppas igen av äckligt klägg och jag inte får någon luft.
Börjar få ont i halsen och örat också.
Gud så lyckat...

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0