Helgen

Det har vart en lagom helg. Lite mycket lagom i fredags kanske, men men.
Fredagen spenderades iaf ett par timmar i skolan och sen kom Pillis upp på middag och vi tittade på massa stand-up med Eddie Murphy. Underbart bra! Sen hälsade vi på Åsa på bryggeriet i några timmar innan jag fick skjuts hem för att fixa mig fin inför kvällen. Förfest hos Pillis med massa folk jag inte kände. Tur att Kickass och Johan var med. ^^ Harrys så kallade hårdrockskväll i en halvtimme och sedan till cheers. Inget roligt på nån av ställena så jag gick tillbaka till festen och var onykter i ett hörn tills alla gick hem och Pillis försvann. Några utomordentligt bra låtar senare hittade jag honom i sin säng och lullade hem till min bästaste säng.
11 timmar senare vaknade jag av ett sms och en vrålande mage. På med ugnen och in i duschen. Mat till mig och mat till Pillis. Slappa i soffan och äta pommes & köttbullar med bearnaisesås. Sen somnade han på soffan och jag grejade med lite av varje. Typ två timmar senare flög han ut för att greja bil.
Jag gick ner till Vinkel och Johan efter en stund och somnade nästan i deras stand-in-soffa (som inte alls är lika skön som den andra). Lite Stampa med Leroy och Eddie Murphy senare gick vi till, förmodligen årets lamaste fest. =P Några folk i en soffa och vi andra i sängen. Tur att Malin och Johan var med, annars hade jag dött. =P Senare kom Åsa också dit, och då fick jag äntligen gå och äta några slafsiga cheersburgare från McD på vägen till cheers, som var fyllt av 18-åringar utan nån som helst hyfs på. Jag kände mig som om jag var 48 år och klagade på allt, men det var illa. Usch usch. Hade det inte spöregnat så hade vi nog gått hem tidigare. Tillslut blev klockan ändå så dags att musiken tystades och snyggljuset ersattes av strålkastare som visar varenda skavank och vi skulle gå hem i pissregnet.
Men så, i ett slag av genialitet, hörde jag av mig till Pillsan och han var den räddande ängeln och körde både mig och Åsa hem.
Tack igen, Niklas, du är så underbart go! ^^

Nu är klockan mitt i natten och jag borde verkligen gå och lägga mig, jag vet knappt vad jag tänker längre.
Puss och kram mina hjärtegryn.
I love you all.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0