hold me close and let me go

Kan du tänka dig.
Det är fredag kväll (snart) och jag ska inte dricka någon alkohol alls idag.
Dessutom har jag varit rökfri sedan i söndags.
Inget att ropa hej för än, men jag är faktiskt ganska stolt över mig själv..
Jag vet inte vad jag ska hitta på ikväll, ev blir det lite filmmys här. Det hade varit trevligt och mysigt, men vi får se som sagt. Det vore såå roligt om någon kunde höra av sig och komma med ett bra förslag! =P
Jag kan faktiskt gå ut på krogen utan att dricka. Det gjorde jag i lördags, med Åsa. Fast då får det gärna vara lite mer känt folk och lite äldre än bara 18-åringar där.. Gud vad jag kände mig gammal.. Samma sak på gg i onsdags. =P

Bara så att alla vet!

JAG fyller ÅR snart. =D Om 33 dagar för att vara exakt.
Det är på en onsdag och jag Förväntar mig att alla jag känner som är lediga och som jobbar dagen efter går med ut den kvällen! Om det skulle vara så att ni bryter benet eller något annat tråkigt så att ni inte orkar gå runt på en krog den kvällen, ska jag troligtvis ha en fest helgen efter, så då får ni komma hit istället. ^^

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0