Komma på..

..det är inte min starka sida. Men jag ska alltså försöka komma på fem saker som ingen vet om en själv och berätta dessa här. Knep. Näh, det får bli saker som få människor vet istället =P.

1. Jag är oehört bra på att bli förälskad. I fel människor. Ja, det blir väl alla säger du, men jag blir det i helt fel människor. Typ mina vänner. Gärna dom jag känt länge och väl, men helt plötsligt ser i ett nytt konstigt ljus och får konstiga känslor i kroppen. Sen går jag och tänker på människan hela tiden i ungefär en månad (ibland mer) och varpå det går över och allt känns som vanligt igen. De konstiga känslorna är helt borta.

2. Jag är en illusion.

3. Jag älskar att dansa. Hemma. Själv. Alla möjliga danser går jag runt och roar mig med till musiken jag lyssnar på när jag är ensam hemma. Kanske grannarna får sig ett gott skratt iaf!

4. Jag är en tvångsmässig godisätare, har alltid varit. Fast det var värre förr. När jag var 11-12 och skulle handla för mamma köpte jag alltid choklad till mig själv för hennes pengar utan att säga något. År senare sa hon att hon visste om det hela tiden. =P

5. Jag älskar när män luktar gott. Älskar. Jag kan stå och lukta på dem i flera timmar om det är en doft som tilltalar mig tillräckligt mycket. Det finns inte så många. Jag har hittat tre än så länge.

Eftersom det här var en utmaning från Plinimonen så ska jag utmana vidare!
Träffade ska.. Åsa, Pillis, Anna, Annika och Maud göra! Jag vill se en lista på alla era bloggar (om ni har någon annars får ni göra som någon annan stans)! ^^

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0