Snurr

Det var ingen som hämtade mig på kampenhof idag.. Även om Pline hade gjort det om hon haft bil och körkort Och bott liiite närmare än Eskilstuna ^^
Men! Jag fick matsällskap av Pillis (ovanligt va. ;P) på pingvin. Sen kom Jimmy dit.
Efter en liten stund ser jag en Mattias sticka fram huvudet och bakom honom står ett födelsedagsbarn i form av Per.
Dom kom och satte sig hos oss och jag fick gratta Per med en riktig bamsekram.
Sen följde ja gmed Mattias och Per till Harrys för att hälsa på Sofie, Lotta och Robin.
Blev inte kvar så länge, för jag höll på att somna mitt i en konversation. =P Sen tänkte jag hälsa på Pillis en sväng på vägen hem, men han var inte tillgänglig.
Liten omväg hem och när jag steg in genom dörren luktade det fortfarande kanelbullar <3
Sen fick jag ett ryck och började rensa papper och pluggade en stund. Jag vet inte varför det blir så. Jag får ofta såna ryck när jag är supertrött och borde sova, men inte annars. =P Tokigt.
Nu är klockan jättesent och jag ska sova.
Pussiljumsken.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0