Trött

Jag är nästan helt övertygad om att människor tröttnar på mig.
Att jag är alldeles för påträngande och så.

Jag hade varit bombsäker om det inte var för att världen inte kretsar omkring mig.
Då hade jag vetat att det var så.
Nu tror jag att det är så.  Till 86%.
Man kan nog aldrig veta någonting till 100%
Eftersom allting förändras.
Konstant.
Och människor förändrar saker.
Det är kanske det jag gör.
Förändrar hur människor tycker om mig.
Dom kanske tycker bra om mig när jag lär känna dom, men sen är jag sådär påträngande hela tiden och till en början spelar det ingen roll, men sen blir det för mycket. Och det blir tröttsamt.
Och då slutar dom höra av sig.
Men jag fattar inte, så jag fortsätter och får dom att tröttna ännu mer.

Det kanske är så det är.
Men ja, av min egen erfarenhet av mig själv så kan jag påminna mig om att det brukar gå i perioder.
Inte sättet, men människorna brukar bytas ut ibland. Eller få "stand-ins" ett tag.
Vissa personer kan jag inte släppa.

Och vissa personer har jag inte släppt, även om jag inte hör av mig.
Vet det, i alla fall.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0