Vårdcentralad

Nu har jag varit där.
Och jag är sjukskriven veckan ut.
Känns både skönt och jobbigt.
Jag behöver inte känna mig stressad för att bli frisk jättefort, men jag missar väldigt mycket i skolan och blir aningens (heh) stressad över det istället..
Läkaren var en sån jag befarade (så klart). Men jag pratade medans hon skrev mitt sjukintyg och då avbröt hon mig iaf inte. =P Och det är en virusorsakad bihåleinflammation jag har. Och så klart förkylning.
Men iaf inga bakterier = ingen antibiotika.
Fick en nässpray som ska hjälpa bihålorna att öppna sig, vilken jag tog för ca 5 minuter sen.
Den gör lite ont..
Ska tydligen få några tabletter mot huvudvärken också, men dom får jag hämta imorgon. Det får räcka med äventyr på stan för idag..

Så.. Dagens recept ; Vila, film och choklad.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0