Ang förra..

tre-fyra år sen, läste jag nu.
Ha!
Det är för fan 5 år sedan jag förlovade mig.
så räkna typ 6 år. =P

------------

Solen skiner, fåglarna kvittrar och livet är underbart!

Ha!
Tror du på det själv?
Nee.

Men lite solsken blev det faktiskt idag när Misja var här och hälsade på en snabbis. Fika och tjöt. Och lite mer fika och ännu mera tjöt. =)
Sen blev det bryggeriet, skratta åt Homer S och Peter G på televisionen och äta god pastasallad.
Nu är klockan sent.
Jag borde sova.
Ska upp halv sex imorrn.
Skola.
Sen ska jag hämta mina skolböcker på sixtens.
Och mitt nya leg hos polisen!
Ska bli spännande..

Adjö, grymma värld.

Reflektioner
Pline

Jag blir rädd när jag ser på tv.. vågar inte se på Homer S och Peter G längre.. För allt man ser på tv är ju sant.. Eller hur? nickar allvarligt med sstora ögon

2008-09-10 @ 08:38:05

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0