Fredags torsdag

Vilken dag det blev!
Fick reda på igår kväll att jag skulle börja 12.20 idag istället för 8.30 Yey!
Och när vi är på psykologilektionen så säger våran lärare att lektionen efter är inställd!
Vilket innebar att jag spenderade 1 timmer & 20 minuter på lektion idag.. Känns liiite onödigt att åka till Vbg bara för det måste jag säga.. =P
Imorgon går jag ända till halv tolv. ^^
Sen blir det systelemet, willys och hem och plocka lite.
Det ska nämligen bli förfest här imorgon.
och sen ska vi gå ut på krogen.
Än så länge är vi hela tre personer!
Så om du vill med kan du ju höra av dig.. Svara jag inte, kanske det kan betyda att jag inte tycker om dig ;P

Btw, jag hämtade mina två böcker i serien jag läser i onsdags eftermiddag. Började läsa vid 18.. Igår vid halv fyra var dom slut.. =( Nästa kommer inte på jättelänge!
Vad ska jag nu ta mig till.
(Urdraget i det tidigare inlägget var från den första boken i serien.)

Jaja, ut på krogen med er imorgon!
Hej hej.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0