Usch..

sitter här.
Klockan är drygt ett.
Spenderat dagen med att i princip inte göra någonting.
Kollat på tv och plockat undan lite efter i natt.
Bestämmer mig för att jag vill gå till cheers och kolla in vad "rock-deejay" innbär.
Ringer runt och hittar tillslut någon som vill haka på.
Så på med smink, kläder och fixa håret.
Kände mig riktigt snygg!

I sista minuten hör hon av sig och säger att hon ändrat sig.
Är tydligen trött och har inga pengar..
Besvikelsen
Den hemska lömska besvikelsen
Och bitterheten som följer därpå
Vilken fylls ut av ledsamhet.
Övergivenhet.
Lyssnar på underbart positiva låtar av Nomy..
*ironi*
Men det är bra ändå.
Jag älskar Nomy.
Han är fruktansvärt bra..
Underbart beskrivande texter.
Dead on.
Söndag imorgon..
Ser INTE fram emot det.
Fan

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0