Let's talk about sex

Jag har i min ensamma tillvaro funderat lite på det här med sex.
Inte så mycket "vanligt" sex, utan gemensamt sex.. isär. Framför allt telefonsex och smssex.
Jag vet inte om det är mig det är fel på men sånt funkar bara inte för mig. Minst av allt smssex. Eller smssnusk.
Får jag ett sms där det står hur mycket någon vill klämma sin *** mellan mina ***** eller ****** blir jag motsatsen till upphetsad. Jag förstår inte vad man finner upphetsande med ett sådant sms. Och vad vill personen i fråga att jag ska skicka tillbaka? Åh, ja. Snälla gör det. Mmm det är så skönt?
Men det är det ju inte! Det är inte ett dugg skönt att försöka ligga och fantisera något sånt när man egentligen känner att det bara låter billigt. Det är nämligen så det känns för mig personligen. Det känns billigt. Som om jag vore ett billigt luder som tänder så fort någon petar på mig med ett rivjärn!
Det är den känslan blandat med skratt som kommer över mig och om jag svara så försöker jag alltid styra in samtalet på en annan bana.
Nej nej, usch nej till sexsms. Betyg: -10

Telefonsex då. Det är nästan lika illa. Jag har faktiskt provat på det ett par gånger och båda gångerna var ungefär lika dåligt. Båda gångerna slutade med att jag satt och fejkstönade i luren tills den på andra sidan antingen var klar eller liksom jag låtsades vara klar. Jag har ingen aning.
Jag är inte mycket för det där med att beskriva vad jag skulle göra med en person om den vore i samma rum som mig. Det intresserar mig inte. Vad är det för fel med att bara låta det ro, vänta tills man ses och se vad som händer då?
Den största grejjen med telefonsex, för mig, är att jag heeelt förlorat intresset för personen på andra sidan luren när det vart gjort. Inte bara den dagen utan i allmänhet. Jag lutar åt teorin att eftersom telefonsex är dåligt, blir personen dålig. Och eftersom telefonsex för mig är billigt, blir personen också billig.
Nej nej, och usch nej till telefonsex. Betyg: -10

Är det någon som förstår mig och känner likadant? Eller kanske motsatsen? Någon kanske till och med har tips!
Berätta gärna! Jag är nyfiken.

Reflektioner
zith

Jag har också testat det, samt camsex... det ger inte så mycket heller. Skall det vara så skall det vara på riktigt, allt annat gör mig bara uttråkad och ointresserad efter ett tag.

Just sms sex har jag inte haft, men ren skrift via msn så det borde bli samma sak.



Dock kan det vara kul att hetsa varandra med subtila hintar precis innan man skall ses via sms :)

2009-04-25 @ 11:58:52

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0