Trött.

Nu är jag trött på att vara förkyld och sjuk hela tiden..
Är det inte huvudvärk så är det rinnande näsa, nysningar eller halsont. Eller ja just det ja, magsmärtor.
Kan jag inte få bli helt frisk någon gång under mitt liv?
Tydligen inte..

Var hos min nya diabetessköterska igår. Hon var som tur var snäll och jag tror det kommer fungera bra där.
På eftermiddagen började jag känna lite obehag i halsen och sen blev det bara värre. Igår kväll satt jag här och nös och snuvade som en pollenallergiker i en björkskog fylld av nyklippt gräs. Och idag vaknade jag med världens klump i halsen och fortsatte nysa och skapa vattenfall med nosen. Usch! Sluta nu?

På tal om bananer..

Vitas är en väldigt bra artist, om någon missat det. =P Han är det enda jag lyssnat på sen i lördags. Opera 2 är bland det vackraste jag hört. Jag måste lära mig ryska! Har kollat upp det lite på nätet, men det verkar inte vara det enklaste.. Och om jag nu kommer så långt så bör jag vänta tills jag är klar med terminologin i skolan. Behöver nog inte fler glosor att tänka på riktigt än. Cranes crying (Krikom), the Star och Smile! är också väldigt bra. Mama får mig alltid tårögd. Den är så vacker. Han gör också operan ur filmen Det femte elementet, Lucia Di Lammermoor. Det finns massor annat bra också så klart. Och ur många olika genrer. Vissa är pop, andra mer techno. Det finns folkmusik, ballader och opera och även låtar men inte kan sätta någon genre på..
Klädvalen är inte alltid de bästa, haha, men han är så fin och bra så det gör inte någonting. Preview? Varsågod.

Vitas

Btw, kan man inte uppskatta hans röst så ska man inte komma till mig och gnälla. Jag älskar hans otroliga register och vill inte höra någon som dissar, ok?

Puss på er

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0