Skottland

Jag var väldigt inne på att åka till Prag snarast möjligt, men nu har jag kikat runt på nätet och Skottland vore ju faktiskt väldigt roligt. Så mycket att se! Och jag har alltid velat åka till Skottland och besöka slott, vackra skogar och gröna ängar. Jag hittade flera ruttförslag som man kan åka med tåg och buss i Skottland för att se flera olika ställen. Vore inte det underbart? Tågluffa i Skottland..

Åka till Rosslyn Chapel.. (DaVincikoden)

Loch Ness..

GlennFinnan-viadukten (Harry Potter)

Doune Castle (Monty Python)

Högländerna..

Dunvegan Castle 

och massor mer! Jag vill verkligen verkligen..

Nån som vill åka med? ^^

Reflektioner
zith

Jag vill åka till skottland och på bo ett slott, men det är sjukt dyrt :( (har kollat).

2009-08-03 @ 16:50:56

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0