Ursäkta röran, vi bygger om.

Anna klagade på att jag inte uppdaterat sen min lite tumultartade arbetsdag så här kommer det lite nytt. ^^

Jag har inget fel på hjärtat, det visade ju EKG:n från den dagen, men mitt blodtryck var högt som sagt. Nu har jag varit 2 gånger på vårdcentralen och kollat trycket och det har varit lite högre än normalt båda gångerna. Inte jättehögt dock, så de är inte oroade men vill ändå ha lite koll på det. Jag ska kolla en tredje gång nästa vecka och se om det gått ner ytterligare.

Jag har slutat på akuten nu, det var ju bara en sommaranställning medans ordinarie personal var på semestrar. Nu är jag inne på den andra av två lediga veckor innan skolan börjar på måndag. Usch.. skolan.

Jag har hunnit med att slappa, vara ute på trägårn med småbarnen, handlat på IKEA och spelat rock band en hel natt. Dessutom har jag träffat mormor och morfar och gått på smögenbryggan, varit på Liseberg med Johan, Kicki och Johan, träffat en återkommen Anna en kort sväng i Gbg och nu sitter jag hemma hos min älskade lilla mor där jag ska spendera resten av veckan.

I helgen hoppas jag på lite skojsigheter nu innan allvaret börjas igen!

Vad väntar i Lenas framtid? Jo, plugg plugg och mer plugg. Skolpluggande alltså, som i läxor. Inget annat. =P Vi har massor med kurser som ska avslutas och ett gigatonormus projektarbete som ska göras på en ynka termin. Dessutom ska vi hinna med 8 veckors praktik också! Bah.
På tal om röran så ska det byggas om hemma hos mig. Jag kommer 18 oktober - 25 november vara utan badrum. Är det någon som vill låna ut sin lägenhet till mig under den perioden alldeles gratis (eller kanske tillfälligt byta) så var vänlig lämna namn och nummer här! ;P

Nej, nu glömmer vi det fram tills på måndag och njuter av pliktlösheten!

Var la jag nu min fjärde Twilight-bok...?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0