Usch..

..det är läskigt att tro att det är nått lurt med hjärtat.
Man läser och skriver så mycket om så många sjukdomar och symtom att man blir lite skraj när man känner igen något på sig själv. Förmodligen är det muskelvärk, alternativt inflammation. Men när man känner sig tungandad, trött och smått illamående och värken sitter på vänster sida, i ryggen fram över bröstet och ut i vänster arm så är man inte så kaxig längre.
Som sköterskan sa; man jobbar ju på rätt plats om det skulle vara nåt.
Heh..

------
20 minuter senare.

Nu har jag gjort ett EKG som var finfint. Inga problem med hjärtat, inga symtom på hjärtinfarkt =P
Men blodtrycket var högt.
Jag ska göra om det om en stund när jag har lugnat ner mig lite och se om det är bättre.
Annars ska jag ringa till vårdcentralen.
*tänk glada tankar*
*tänk glada tankar*

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0