In a heartbeat

Underligt hur fort humöret förändras.
Återigen på grund av en låt.

Dagen har varit fin och jag har träffat mina människor och lyssnat trio-sång med fina flickor.
Fikat och bakat kanelbullar.

Under fikat försöktes ett låtnamn kommas på. Jag hade ingen aning och glömde bort det tills nu.
Nöjd med dagen tittade jag efter och hittade en text som fick mitt hjärta att brista. Precis nu.
Och då är det inte ens jag som känner som texten beskriver..

Varför kan man inte hjälpa de man vill hjälpa?
Varför kan man aldrig säga de där perfekta orden som gör att allt blir lite bättre.. Precis som i filmer.
För att filmer är påhittade, Lena, och det verkliga livet suger.

Ja just det..

Fuck

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0