Lovely night

Igår var en härlig kväll. Eller natt stämmer väl bättre.
Titta på dumma saker på dutub, skojbråka och få en gamma granne som övernattare!
Per och jag hittade en alldeles underbar video med en pimpad countrysångare. http://www.youtube.com/watch?v=T9VzEulip9Q Det är så bra! Haha. I love it!
Om du vill veta vad en badonkadonk är så ska du titta på't och lyssna på den vackra texten.

Idag är det tänkt lite spelkväll tror jag.
Fast först ska jag nog gå på bio.
Svårt att gissa vilken film jag ska se. Igen.
Yey!

Slutade på praktiken igår och fick en biobiljett, så jag hade liksom nästan inget val. ^^

Nu är det 2 veckor kvar i skolan och sen är det slut..
Huu..

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0