Aj aj.

Ögonmottagningen gick som väntat.
Sen hade jag huvudvärk liknande migrän från lunch tills jag somnade på kvällen.
Igår kom huvudvärken ungefär vid samma tid och blev värre och värre.
Idag är jag hemma från skolan.. =/

Fått pengar idag i alla fall!
Gött som fan ända tills man betalat räkningar och gjort det stora månadshandlingen och pengarna nästan är slut!

Snart ska jag ner och fika med bror min. Sen ska vi fylla min kyl och frys med mat från willys <3

Det var väl intressant? Haha

Så här såg jag ut när jag skulle gå in på sjukhuset för att ta kort på ögonen.
Kunde inte hålla öppet ögonen mer för det gjorde så jäkla ont!

Visst är jag vacker... =P

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0