/ Stamp / Tramp / Dans / Eller nåt /

Så jävla bra det var ikväll..!
DjAnneli på GG.
Jag har dansat och stampat och hoppat och trampat.
Jag har inte druckit mer än en mun alkohol på krogen, men säkert 5 glas vatten.
Eller ja, kanske 3½ ungefär. En del vatten råkade hamna i Lottas urringning och lite grann på Johan. Jag fick också ett helt glas innanför tröjan, haha. Men det var rätt gött, för det var för jävla varmt.
Jag dansade i nästan 3 timmar i sträck. Jag pausade bara för att hämta mer vatten, gå på toa och två gånger följde jag med Lotta ut så hon fick röka. Annars var det nästan non-stop. Blev lite trött i slutet, men då kom den bästa musiken så då kunde jag ju inte heller stå still!
Kollade på min stegräknare på mobilen hemma hos Lotta och då var det 2000 steg ungefär.
Nu när jag kommit hem står den på 15640 steg!
Det känns i fötterna vill jag lova..
Lägg till 6000 steg, för det där var ju bara efter klockan tolv. Moahaha. Så.. 21640 blev det istället!

Så träffade jag söt pojke också. Som tyckte jag var söt.
Självklart var det när jag väntade på att Johan skulle packa klart och Alex, som han hette, möjligtvis var nykter i ena foten när han sa det, men men. Jag borde väl vänja mig snart.
De enda gångerna jag får höra något som tyder på att jag attraherar någon annan är i fyllan och villan.
Men men
Jaja
Orka älta det nu.

Det är en speciell sak att stampa eller trampa eller var man nu vill kalla det.
Som idag. Jag kunde bara släppa loss och jag brydde mig inte om vem som såg mig eller hur dum jag såg ut när jag stod där och dansade. Jag var i min egen värld. Tillsammans med massa okända människor.
Det är svårt att förklara och jag låter nästan som om jag skulle ätit eller inhalerat något konstigt, men sånt gör inte jag, det vet de som känner mig. Jag har aldrig provat och har ingen önskan att göra det heller.
Men det är speciellt.. Det kanske förklarar varför det ofta är lite speciella människor som gör det också..
Vad vet jag..

-----~~~~~-----~~~~~-----~~~~~-----~~~~~-----~~~~~-----

To sum it up =

Killen var söt.
Och han tyckte att jag var söt.
Anneli är bäst.
Det var en Superbra kväll.
Och jag har jävligt ont i fötter och vader!
=D

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0