Jajjamensan

Då har det vart helg igen. Den här gången blev det faktiskt utgång två dagar. Visserligen var fredagen väldigt lugn, men det rätt kul ändå. Speciellt när hela bordet satt och skrålade gamla slagdängor från svunna tider. Och när en viss herre försökte muta vakten med en McD-hamburgare. Om utomhus varit varmare den kvällen hade jag skrattat tills jag inte kunde stå längre. Kicki fick ont i ryggen av alla skrattanfall.
Lördagskvällen började med pokerspel á la texas hold'em, mycket drickande och pizza hemma hos mig. Vi rullade ner till cheers och hittade den borttappade sonen. Shottar och drinkar och fylla till taket. En ofrivillig promenad genom ytterdörren på cheers slutade med ett misslyckat försök på mortens, en taxiresa ut i skogen och en härlig fortsättning i stugan.
Denna dag har spenderats i en soffa, under ett täcke, framför Ice Age 1 & 2. Lite skräpmat och choklad senare är jag hemma alldeles allena med många snurrande funderingar, bland annat på vilken kvällens nästa film ska bli.

Hur kan man ha bra bortförklaringar på allt?
Jag förstår inte..

Och hur vet man vad som är sant och inte?
Jag har inte en aning..

Do tell.


Gumsegos Förfestgänget Kusinerna

Reflektioner
flipper den blonderade nöten

haha jag e den skyldige:)

2009-02-02 @ 19:07:31

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0