Skolfanskap...

Terminologi och prov idag. Men vi får inte sluta efter provet, neeej då.
Då ska vi fortsätta med den här helveteslektionen på fredag eftermiddag.
Jag känner huvudvärken komma krypande i bakhuvudet.

Jag tror att jag har listat ut vad den beror på.
Jag har ju faktiskt varit förkyld jäävligt länge.
Slemmet har säkert fastnat på nåt sätt så jag inte får tillräckligt med syre till hjärnan och jag får huvudvärk efter ungefär en halv dag med hjärnarbete i skolan..

Jag mår illa och jag vill åka hem.
----
5 minuter senare...
Nu åker jag snart hem.
14.28 närmare bestämt.
Mmm...


Reflektioner
Pline

Söta söta Lena.. bästa i världen.. VIll kramas!

2009-02-27 @ 22:58:12

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0