Well..

Fredagen blev ungefär som planerad.
Trött som fan på morgonen.
Trött som fan i skolan.
Trött som fan på bussen hem.
Sen piggnade jag till tillfälligt när jag hälsade på Per på jobbet i 1½ timme =P
Jag tror jag ska måla om mitt vardagsrumsbord.
Svart eller mörkgrått med lila och kanske även turkosa mönster.
Jag tror det skulle bli jättesnyggt!
Nackdelen då är att jag inte kan ha min snygga egengjorda batikduk på.
Men som vi alla vet vid det här laget.. Man kan inte få allt!
Och sen att Per jobbar på gamol och att jag får lite rabatt när jag handlar av honom gör ju inte så mycket heller.
Lilla grabben, bara jobbar och jobbar. Hela tiden.

Sen köpte jag pasta på willys. Fullkorn, för den som vill veta.
Till middag blev jag grymt sugen på sallad från cactus så det fick bli en smaskig räksallad som jag åt upp hemma hos Pillis med katt till sällskap. En liten film blev det också. Step up 2: the streets. Helt okej film. Jag gillar slutscenen bäst. Eller dansen rättare sagt.. Och Moose. Han är så pluttsöt, haha.
Här har jag slötittat på 2fast 2furious och nu är jag trött som fan igen.

Imorgon ska jag till optikern.
Usch...
Men Åsa har sagt att hon följer med, så det blir nog bra ändå!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0