Förstört

Ja det var ju roligt. Jag skrev klart förra inlägget och tänkte se på film.
Då upptäcker jag att en av mina filmer är borta. Letar överallt, men den finns inte att finna.

Alltså har någon tagit den på midsommarafton.

Det finns inget annat alternativ.

Jag är fruktansvärt besviken. Hela min underbara helg har besudlats och förstörts nu. Mina filmer är värda tusen gånger mer än det jag betalat för dem. Mina filmer är min samling.. Lite som ett livsverk.

Och den är inte komplett utan Pirates of the Caribbean: Död mans kista.

Reflektioner
Pline

Men fy vad tråkigt!!! =(

Det som verkade vara en så fantastiskt helg annars ju =(



Love u Puss

2009-06-22 @ 07:47:39

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0