It's time

för en uppdatering av min fruktansvärt upptagna tillvaro så jag inte glömmer vad jag har haft för mig..

Vi börjar med festerna. Festerna de senaste helgerna har varit helt galna. Vi har 25års-fjortisfesten med tuschpennor, hångel, lysande pinnar och experimentet som halvlyckades, men som blev en mysig samling vid tornet.
Sen har vi festen som varade för evigt.. Eller i cirka 16 timmar, med rockband, mortensdans, äckliga provrörsshots och 30 cheesburgare. Men den roligaste och bästa festen var nog midsommarafton, just här, hemma hos mig. Att det skulle bli så mycket folk hade jag inte trott. Det var min 22årsdag all over again! ^^ Alldeles underbart. Jag ska försöka räkna upp alla som var här.. Malin, Vinkel, Zlet, Woolfe, Magnus, Koma, Whizkas, Per, Beccis, Roberto, Jeanette, Robin, Virro, Mikaela, Daniel, Sofie, Johanna, Mattias, Emma, Emma, Scan, Mia, Dennis, Dennis, Linda, Niklas, Jossan, Marielle, Pierre, Johan, Calle, Stompf, Henke, Greniz, Baloo och 2 jag inte minns namnet på. Alltså.. 37 personer.. Damn! inte illa pinkat i min lilla lägenhet. Bara ett enda glas gick i kras och det blev många roliga ställningar i 'kropp mot kropp'. En helt underbar kväll som jag kommer minnas och le åt länge.
Dagen efter spenderades framför tvn med Calle och Stompf som däckade här. Calle och jag har startat en tradition dagen efter midsommar då vi ser indier på tv! Förra året var det en 4 timmar lång fantastisk indisk musikal. ^^ Senare blev det städat och sen kebab med mos och vänner på pingvin, en sväng på Harrys för att träffa Kicki o Johan och sedan 2½ timmes mysprat i telefonen med sötaste Jossan.. <3

On another note så har jag börjat jobba som läkarsekreterare på akuten i Uddevalla för sommaren. Och jag vill inte se en enda av mina vänner komma dit på hela sommaren om det inte är för att ge mig en stor gosekram! Då är det okej.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0