Obama

Jag stannade uppe igår för att se intervjun med Barack Obama på Jay Leno...

Det var en bra intervju, Obama var liksom verklig. Han skrattade och skämtade om vartannat medans han pratade om allvarligare saker som ekonomin, vilket många förmodligen ville ha svar på.
Men det var inte det som var så underligt. För när jag satt i soffan och tittade så kände jag hur Fruktansvärt attraherad jag blev av presidenten över hela USA. Han ÄR snygg, gubbsnygg, det är han verkligen. Sofistikerad, passar perfekt i kostym och bär upp sin roll med sådan pondus. Jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen!

Men som Åsa precis sa.. Han är den mäktigaste mannen i världen. Of course you wanna fuck him!
Så.. Michelle, go to sleep. I'm taking over!

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0