Solen lyser så starkt på söndag förmiddag

Det gör det verkligen. Speciellt idag.
Fy vilken baksmälla jag har haft (och till viss del fortfarande har) idag. Huvudvärk som skulle få Hulk Hogan att skaka, haha. Riktigt illa har det varit. Har verkligen legat platt fall i princip hela dagen. Köpte pizza på torget, men mer än så var det inte. Hur kommer nu sig detta då?
Jo, det ska jag berätta! Igår fyllde en viss Roberto år och bestämde sig för att bjuda in några vänner för att fira detta. Vi var inte så många, men det var bra trevligt ändå! En spritfylld, ganska misslyckad melonbål bjöds det på tillsammans med lite snacks och vindruvor. Eget hade man väl också med sig lite, haha. Jaa.. lite bål, en kvarting och några cider senare hade väl inte en enda männska vart nykter, minst av alla jag! Klockan ett fick Mattias den brillianta idén att vi skulle gå ner till cheers! Sagt och gjort, på med skorna och iväg bar det. Vi hann inte mycket mer än komma in och beställa nåt att dricka när musiken tystnade och det var dags att gå hem. Hem till Åsa då så klart. ^^ Jag, Åsa och Mattias spatserade med hjälp av apostlahästarna till henne medans Spike och Leo skaffade mjölk på shell så att Åsa kunde blanda gräshoppor till oss. ^^ Åsa försvann efter en stund och jag fick höra lite mer än jag ville av diskussioner tre karlar emellan.. =P Nä då, jag har allt vart med om värre! Tillslut så bestämde vi oss för att gå hem och alla fyra spatserade mot hagarnevägen, fastän två svängde av lite tidigare. Jag tror. Tror. Att jag var hemma strax innan fem.. Full som en ko, lyckades jag faktiskt få bort sminket från ansiktet och av mig kläderna innan jag ramlade ner i sängen och dog.
För att vakna bara 5-6 timmar senare med världens värsta huvudvärk och en smak i munnen, lika illa som om något krypt in och dött där för 3 dagar sedan.
Jag har inte mått så dåligt sen jag slutade röka! Kanske kan det bero lite på att alla utom jag rökte på förfesten, jag vet inte. Men illa har det varit i alla fall. Efter några tandborstningar och lite mat, cola och choklad senare smakar det inte illa längre, men huvudvärken finns fortfarande kvar. Dock inte lika illa som i morse.
Kvällens ordination: Gå och lägga sig innan klockan nio.

Imorgon börjar nämligen allvaret.
Imorgon ska jag börja på min praktik!

Reflektioner
hessered

Man klankar inte ner på den gudomloga melon bålen! :P

2009-03-28 @ 13:57:28

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0