Give it up

Nu är jag lite upprörd igen.
Varför, VARFÖR envisas vissa människor med att skriva "kramar" i slutet på varenda mail, inlägg, whatever, man får? Nu talar jag om människor man inte känner. Det irriterar mig något å det grövsta när en främling skriver kram i slutet på ett mail. Och fortsätter med det även när jag inte gör det. Varenda gång! I typ 30 mail! Är du lika blond i, som jag är på huvudet? Gah. Det känns lite som att man blir påtvingad en närmre vänskap än man vill ha med en sådan person. Jag har oftast inget större emot personen annars, men vi kanske inte "klickar" som så pass bra vänner. Då skriver man inte så. Nej, usch. Stop it. Det känns bara konstlat och påtvingat.

Missuppfatta nu inte, btw. Jag skriver gärna kram eller liknande till folk jag känner, har något gemensamt med och tycker om! ^^

Reflektioner
zith

TACK!



Trodde det bara var jag som störde mig på det. Ännu värre är det med dom som skriver "puss" :S



Jag brukar faktiskt säga ifrån om dom inte fattar hinten, men då blir dom mest bara sura :(

2009-05-03 @ 16:55:15

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0