Up is down

Jag har många olika funderingar och tankar som inte har något att göra med varandra, men jag vet inte riktigt hur jag ska få dem ur mig eller förklara dem... En i taget kanske?

I. I feel like I'm not allowed in.

II. Crying is good. But if you can't let it all out it only makes you feel worse.

III. Friendship and power is a particular thing. Jag har aldrig sett en sådan maktutövning som jag såg i natt mellan två bästa vänner. Fascinerande och ganska skrämmande..

IV. Love found and love lost. Is it comparable to no love at all?

V. This is the spring of love lost.

VI. How long can you live without love and still feel at ease?

VII. Finns det verkligen ovillkorslös och evig kärlek utanför familjen?

VIII. Hur kan man vilja bli så onykter att man inte minns vad som hänt efteråt?

IX. Vet människor verkligen om hur mycket de sårar varandra?

X. Where is my happiness?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0