Nattskriverier

Nu har jag drömt igen. Den här gången drömde jag att jag var snygg. Så där filmstjärne-, fräsch-, äckelsnygg. Och jag var förälskad i någon som kände likadant för mig. Och jag var lycklig.
Det var Inte roligt att vakna upp med huvudvärk och inse att verkligheten inte var lika mild som i mina drömmar.

Igår var det premiär för hasselbackesäsongen. Sitta ute, inta alkoholhaltiga drycker och gärna lyssna på bra musik. Gårdagskvällen innehöll allt detta. Plus oerhört mycket skratt och glada miner. Kvällen fortsatte på Cheers och slutade med lyxskjuts hem och mys utanför porten. "Det är rätt häftigt att vi lyckats att inte ha sex, med tanke på hur många gånger det varit nära." *ler*

Idag var det släktträff på Dyrön. Massa skoj, god mat, lekar, tårta, bergsstrapatser, kramar och sol bjöd dagen på och jag kunde inte vara mer nöjd! Kanske om den äldsta av mina små sysslingar kommit. Men måste man jobba så måste man. Jag tycker mer och mer om min släkt för varje år vi träffas. Solbränna lyckades jag skaffa mig också. En röd sådan. En sån som värmer ansiktet inifrån. Men optimisten i mig hoppas på en brunare ton snart!

Ikväll fick jag nästan en chock när ringde PeeWe och undrade vad jag hittade på. Han kom upp och kollade på film med mig i några timmar innan han åkte hem med bror sin igen. Roligt att träffa en gammal vän igen!

Nu är det natten. Dags att sova kanske?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0