I drömmarnas värld..

Jag hade en konstig dröm inatt.
Igen!

Jag drömde att jag och A (vem det är får bara vissa få utvalda veta) satt på bryggeriet och pratade som vanligt. I nästa ögonblick satt vi i en säng och pratade väldigt nära varandra, men ändå inte jätteintimt på det sättet. Då tittar han mig i ögonen med sina fina ögon och nästan kastar sig över mig i en väldigt intensiv kyss. Jag tänker att det kanske inte var världens bästa kyss men hey, hångel och sånt är inte fel. Det slutar så klart med lite humpalumpa i sängen och direkt efter springer jag in på toaletten och vad jag gör där fick jag aldrig reda på. Men jag måste varit där inne ett tag för jag hör hur dörren stängs och när jag kommer ut är det tomt i sängen. Sätter mig vid datorn och ser att han skrivit i sin status på facebook något liknande "då var det avklarat" !

Slut.

Wtf?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0