"I love the smell of nailpolish in the morning!"

Ja, se på den.. Nu var det söndag.

Fredagen i skolan gick bra. Vi gjorde inte så mycket och slutade vid 11, så jag hann in till stan i tid för att luncha med födelsedagsbarnet Per på Krogen (för övrigt första gången maten inte alls varit god där) och han fick sin present från P1. Maknini. Haha. Det var härligt att se ett så stort leende på honom igen!
Sen vart det lite shopping och hemtur. Efter dusch och efterarbete gick jag ner till Åsa och åt sallad och väntade på "nu är vi redo för krogen"-samtal.
Kvällen och natten på Harrys var riktigt nice. Det var nästan roligast när vi bara var tre, men fler var också roligt. Och senare kom Greniz med Sebbo, det var skoj. Det verkade mestadels som att Per hade en bra födelsedagskväll iaf!
Igår vaknade jag sent (12) och började titta på säsong 2 av true blood. Slutade efter kl 4 på morgonen när jag sett alla 12 avsnitt och längtar redan efter säsong 3!

Vaknade 10 idag och imorgon är det dags för praktik. Jag vet inte ens när jag ska vara där.. Men jag kör nog på halv åtta.

Reflektioner
pline

Låter verkligen som om ni hade en härlig kväll! =)

2009-10-11 @ 21:29:42

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0