Jag brukar inte svära..

men faans jävla helvetes fittkuks as!
Jag orkar inte!
Jag har haft en jävligt jobbig dag. En jävla jobbig månad t.om.
Jag blev informerad om för flera veckor sedan att idag ska de börja röja i mitt badrum, men jag ska få en typ husvagnstoalett och självklart vatten i köket så att jag kan bo kvar hemma.
Idag har jag gått med huvudvärk nästan konstant hela dagen och när jag kommer hem så har de faktiskt tagit ut både badkar, handfat och toastol från badrummet.

De har dessutom stängt av vattnet i köket och inte alls ställt upp nån jävla toalett någonstans i min lägenhet.

Jag har alltså inget vatten. Inget att dricka eller tvätta ansiktet med eller någonting.
Jag har ingen toalett.
Den närmsta är 4 trappor ner, långa gångar och två trappor upp igen. Dessutom är de skitiga och äckliga och luktar fan!
Ringer tantfanskapet som har huvudansvaret för renoveringen "Nej, men det lovade dom att en toalett skulle ställas upp under dagen" och "Men i 624 ska du ha vatten i köket, det kollade vi under besiktningen" Bla bla FUCKING bla! Hora är ett jävligt fult ord men ibland känns det jävligt rätt att använda.
Det är väl klart som fan att jag inte har vatten i köket när det kom från handfatsrören och nu finns det inga rör kvar alls! IDIOTER.

Det finns inte en möjlighet att hålla tillbaka tårarna ikväll, det kan jag lova.
Kan man självdö?
Kan man?

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0