Kan någon komma hit och värma mig?

Helst du.
Jag saknar dig..

Men det går bra med någon annan också.
Fast inte vem som helst. Jag är faktiskt kräsen.

Jag vill ha någon som kramas med mig under duntäcket.
Ett element längs min rygg.

Ligga sked är det bästa som finns. Att ha någon så nära, längs med hela kroppen.. Underbart.

Kan man inte bara få det?
Jag vill inte ha sex.
Nej nej.

Jag vill ha närhet.
Kramar.
Omfamningar.
Ligga sked.
Värme.
Mys.
Handhållning.

Reflektioner
Anonym

Nu vet jag att du inte menar mig.. Men jag saknar det med dig!! =) Att somna i din säng och höra dina andetag.. att sitta i soffan och mysa och hålla handen om man vill bara för att det är så mysigt.. Att stå och kramas på stan för att man behöver en kram och lite kärlek.. Min älskade syster du är det närmaste en Flickvän jag haft sedan jag var 17 =) Pusss!!!!

2009-10-07 @ 10:27:41

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0