Madness

Jag vaknade i princip med huvudvärk idag som inte gått över och i "mitt" rum på praktiken är det ett dovt men ganska högt burrande ljud som aldrig slutar.
Mitt huvud känns som om det ska sprängas..
Eller implodera.

Jag vill slå ner folk som pratar, använder sina röster.
Och om någon säger något till mig. Heh, ja då vill jag göra värre saker..

Vet inte om det skulle spela någon roll om jag gick hem, för där ska de ju börja riva badrummet idag. Bäst för dem att de gör det, så det inte blir som med köket där de första veckorna bara gick in och petade på saker med tumstocken, typ..

Kan jag få ett ljudisolerat rum och en madrass?
Med eller utan spännband spelar ingen roll.

Aj.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0