Masochist?

Jag undrar, varför man när man känner sig nere och inte vet varken ut eller in bara lyssnar på musik som gör att känslan växer i bröstet. Som när man lägger menthos i cola light ungefär. Fast med mycket långsammare effekt och när det svämmar över så gör det så med råge. Precis som colan.
Varför gör man så? Varför väljer man inte glad musik, eller en rolig film eller vad som helst som INTE får en att känna mer hopplöshet, rädsla och sorg?

Jag undrar, om det är någon som förstår vad jag menar eller om det bara är jag som är masochist.

Reflektioner
Pline

Man gör så för att det är så vansinnigt skönt att släppa ut lite crap ur sinnet.. Man tömmer på gammalt för att få plats med nytt, förhoppningsvis, bra material i kroppen.. =)

Kyss och smek och gos och kram

2009-10-14 @ 10:04:13

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0