Torsdag

.. är det idag..
Idag är en sån där dag.
Isch.

Jag har fått värme i lägenheten nu. Det ska inte vara under 20° inomhus och jag hade drygt 18.. Elementen var fulla med luft. Usch Usch. Men nu ska det snart vara bättre.

Jag tror jag ska köpa färg nästa vecka.
Vill komma igång med målningen snart.

Har också tänkt köpa nytt diskställ, taklampa, en stor fotoram och lite småsaker till köket.
Jag tror det kommer bli jättebra när jag blir klar.
Är fortfarande lite osäker på färgen, det är så svårt att se när man inte har några prover..
Men men.

Imorgon är det sista dagen i skolan innan praktiken börjar.
På måndag ska jag till huset jag jobbade i somras och inte tjäna ett rött öre.
Whoptido...

Nej, det är inte mycket som är roligt idag.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0