What a night..

Jag förväntade mig inte jättemycket av kvällen igår. Såg fram emot en god middag med goda vänner och prat och skratt och trevligheter. Och det fick jag. Det kom mer folk än jag trott från början och det kändes ju bra.
Det var roligt att träffa kattmaten, kletet och vargen m fl igen.

Medan kvällen blev mörkare och senare ramlade folk iväg hem pö om pö och tillslut var vi ett litet gäng kvar. Jag funderade på att gå jag med, eftersom jag var trött och sleten vid halv tolv, av ingen anledning alls.
På väg någonstans fick jag se Peter vid ett barbord och hälsade, sa att jag drömde om honom och Daniel inatt (vilket var helt sant!) varpå han säger; Men han sitter ju där. ! Och det gjorde han. Jag hade inte träffar honom på flera år och det var jätteroligt att prata med honom igen! Det var mest han, jag och Peter som brukade umgås på den tiden och jag har många härliga minnen som inkluderar honom. Han hade fyllt år på fredagen och var ute och firade sin 25års dag. Efter en liten stund pratande kom sonen och tösen och frågade om jag skulle gå hem med dem. Jag sa hejdå till Daniel och sen till Peter som sa; Ska du verkligen gå? och det var allt jag behövde för att inte gå hem! Träffade även Daniels syster och svåger, som påminner väldigt mycket om Whizkas. Det har jag alltid tyckt.

(Det var roligt att träffa dem och det kändes som om jag "imponerade" med hur mycket jag ändå har ändrats sedan vi sist sågs. Sånt värmer innifrån..)

Resten av kvällen pendlade jag mellan gamla och "nya" vänner och hade väldigt roligt. Vissa folk förändras aldrig! Blev mednjuden på efterfest hos Sofia och tänkte att ja, jag ska ju ändå åt det hållet, så varför inte. Vi blev några stycken; jag, Peter, Sofia, Denise, Slime och Baloo som satt och väntade på oss i lägenheten. Sen kom Sniffla dit också. Ännu en jag inte träffat på länge! Inte ordentligt iaf. Vid halv 6 tyckte både jag och Sofia att det var dags att slänga sig i sängen så jag tog med mig Baloo och Sniffla mot tureborg och var sin säng.

En väldigt oväntad kväll. Sånt gillar vi!
Inatt har jag sovit typ 4 timmar, så ikväll blir det tidigt i säng.

Imorgon ska de börja renovera badrummet...
Usch.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0