Idag

Det har varit en alldeles mysfull dag.
Tja, förutom att jag ryck-vaknade av betongborrning i taket nedanför = mitt golv 07.30 på min lediga dag..

Sen var det egenmys i soffan med vackra varelser i Underworld innan lunch på rådhuset med Åsisen och hennes kompis. Lite inhandling av gottis så bar det av till Göteborgsvägen för lite Fantomen på Operan (efter mycket om och men med försvunna scartkablar) och skratt till Wipeoutamerikannötter ^^

Träffade också på fastighetsskötaren i huset och daman som har ansvar för renoveringen. Renoveringen i köket skulle vart klar idag, men det var den Inte. Hon skulle prata med jobbgubbarna. Luckorna skulle komma i veckan också. Vi får väl se. =P

När jag påpekade att jag skulle vara utan toalett i två månader och hade längst av alla att springa till de temporära toaletterna i andra änden av huset erbjöd hon en husvagnstoalett. Ja, tack!
Blir väl bara till det nödvändigaste, men det är guld värt på morgonen..

Äntligen lite goda nyheter i den här renoveringsskiten..

Imorgon är det skola igen. Blöh. Jag vill inte..
Skoltrött!
Och ekonomi och statistik är INTE roligt. Speciellt inte med torrare-än-torrt-lärare.

Minns fortfarande. Och saknar.
Jag borde inte fastna i det som varit.
Men det känns lite för bra för att släppa.

Reflektioner

Share your thoughts:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0